pondělí 11. března 2013

11.Března - Pondělí

Zase pondělí, zase škola. Poslední dobou to strašně flákám a jediný co udělám, tak napíši úkol.
Při cvičení mě zase začalo píchat v koleni, doufám že to bude ok, protože do toho mě strašně bolelo v krku a byla jsem ráda, že vůbec polknu. Jsem vážně divná. ;D

Trošku mě štve, že zatím nevidím žádné změny. Minule to bylo po pár dnech, ale teď nic. Stejně se to nevzdám a půjdu dál. Navíc jsem zjistila že si musím trochu pozměnit jídelníček, sice nemám vůbec hlad, ale i tak.

*Za chybu se omlouvám

JO, JSEM S TĚMI BANÁNY ÚPLNEJ BLB. :D

3 komentáře:

  1. Mě je taky i sympatická :D Hlavně po tom, co sleduju Losing it with Jillian :)
    A viděla jsi po tom cvičení nějaký výsledky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. no kdybych si nehlídala dýchání a tempo, tak asi taky umřu na tom švihadle :D ..ale kdyz mě to baví, tak se to dá zvládnout :D .. jinak máš pěknej jídelníček :) .. já bych asi nejedla tolik banánů :D ..ale jinak pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já vím, ty banány jsou přehnaný. :D Ale já na ně měla příšernou chuť. ;D

      Vymazat