neděle 10. března 2013

10. Března - Neděle

Neděle bývají nejhorší. Ten pocit že zítra je škola a já se zase flákala. Musím to napravit, od zítřka se začínám učit, tak doufám, že mě to bude bavit jako cvičení. Haha. :D

Můj dnešní jídelníček se mi vůbec, ale vůbec nelíbí.
No a k pohybu, měla jsem v plánu si dát ještě banish fat boost metabolism, ale protože jsem si nutně potřebovala umýt a vyžehlit vlasy, tak z toho sešlo.

7 komentářů:

  1. Málo, málo jídla! :D
    Ano, jsem s Jill ve 3. levelu - vlastně...teď jsem docvičila poslední půlhodinu 3. levelu, zítra volno a od úterka 4. level :) ;) jaký je ten 30 Day Shred? Baví tě víc/míň? Přemýšlím, že bych do něj potom šla, ale pořád nevím.. možná bude lepší Body revolution, ale tam mě zase zaráží ta doba (90 dní :D ) máš nějaké tipy? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím no. ;D
      Přiznám se, že mě 30 day shred nebaví, proto si dávám i jiná cvičení. Ale snažím se to nějak přežít a hlavně toho nenechat. Já po tomhle přemýšlím na tím Body revolution. ;)

      Vymazat
  2. Jídlo super..a užasný pohyb♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jídlo mi nepřipadá super, ale i tak děkuji. :)

      Vymazat
  3. Mě přijde pohyb povedenej a fajnové cvičení. S Jill je plno lidi spokojenych. Tak snad se to podaří i tobě, Je třeba vytrvat :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to tě chápu :D kruhy mam taky ráda :D

    jó banish fat boost metabolism jsem cvičila párkrát přes léto :D 30 day shred mam už dávno dávno odcvičený a chci se vrhnout na Ripped in 30 :) ale nebudu to asi cvičit tak pravidelně :) protože cvičim už hlavně jenom kvůli tomu,aby jsem byla pořád zpevněná,tak nemusim se u toho potit každičkej den :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já 30 day shred opakuji už po třetí. :D Po každý jsem to udělala a tak to chci udělat znova, i když mě to nebaví. ;D

      Vymazat